DeWarmte verzekering
Standaard krijg je 2 jaar product garantie en 1 jaar garantie op jouw installatie. Maar voor iedereen die wat meer zekerheid zoekt hebben we 3 verschillende service verzekeringen.
Met onze Basis, Comfort en Compleet verzekeringen, weet je vooraf precies waar je aan toe bent.
Kies jouw verzekering
Kies het pakket dat het beste bij jou pastBasis Verzekering
€ 7.95
per maand*
Met de Basis Verzekering staan we 24/7 voor je klaar met onze storingshulp op afstand.
24/7 servicedesk
Storingshulp op afstand
*Prijs bij jaarlijkse facturering
Comfort Verzekering
€ 14.95
per maand*
Met onze Comfort Verzekering verzeker jij je extra op kosten voor onderhoud.
24/7 servicedesk
Storingshulp op afstand
Iedere 24 maanden een persoonlijk optimalisatierapport
Iedere 24 maanden een onderhoudsbeurt
Geen arbeidskosten voor onderhoud
Geen voorrijkosten bij onderhoud
*Prijs bij jaarlijkse facturering
Compleet Verzekering
€ 24.95
per maand*
Kies je voor onze Compleet Verzekering voor maximale zekerheid.
24/7 servicedesk
Storingshulp op afstand
Iedere 24 maanden een onderhoudsbeurt
Een jaarlijkse online inspectie
Iedere 12 maanden een persoonlijk optimalisatierapport
Geen arbeidskosten bij onderhoud en storingen
Geen voorrijkosten bij onderhoud en storingen
Actieve storing monitoring van DeWarmte
Tot €250,- geen materiaalkosten
*Prijs bij jaarlijkse facturering
Als beste beoordeeld!
Wij zijn beoordeeld als beste warmtepomp leverancier en installateur van Nederland.
Veelgestelde vragen over onze verzekeringen.
Is een service verzekering verplicht?
Nee, het is niet verplicht.
Je hebt na aanschaf van een warmtepomp bij DeWarmte sowieso recht op 2 jaar productgarantie en 1 jaar installatiegarantie. Heb je een probleem met de warmtepomp en valt het probleem binnen deze garanties, dan verhelpen we dit zo snel mogelijk voor je.
Mocht er buiten deze garanties iets aan de hand zijn met de warmtepomp, en heb je op dat moment geen service verzekering afgesloten, dan rekenen we kosten voor het verhelpen van de problemen.
Wat gebeurt er als ik zonder service verzekering contact opneem met DeWarmte?
Mocht jouw garantieperiode verlopen zijn en je geen verzekering hebt afgesloten, staan we nog steeds voor je klaar voor al je vragen over jouw systeem. We kijken dan samen hoe we jouw probleem het beste kunnen oplossen. Kan jij het probleem met onze hulp zelf oplossen, dan helpen we je graag zonder extra kosten. Moeten wij het probleem op locatie oplossen dan rekenen we daar €100,- voorrijdkosten voor en €75,- per uur per persoon.
Wat valt er binnen de al geldende product en installatiegarantie
Bij DeWarmte ontvang je standaard 1 jaar installatiegarantie. Mocht er in die periode een probleem ontstaan wat te herleiden is naar de installatie, dan lossen we dat kosteloos voor je op.
Daarnaast ontvang je 2 jaar poductgarantie. Mocht er in deze periode iets buiten jouw schuld om kapot gaan aan de warmtepomp, dan komen we dat ook oplossen.
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
De betaling vindt via automatische afschrijving plaats. Tijdens het afsluiten van de verzekering vragen we je om €0.01 cent over te maken. Deze betaling dient als de bevestiging van de automatische afschrijving.
Je kan kiezen voor een maandelijkse afschrijving of een jaarlijkse afschrijving. Kies je voor een jaarlijkse afschrijving, dan zal het totale bedrag per jaar wat goedkoper zijn.
Wat is de looptijd van de verzekeringen?
De service verzekeringen van DeWarmte hebben een minimale looptijd van 2 jaar. Daarna wordt het contract jaarlijks met één jaar verlengd.
Waarom voeren jullie eens per 24 maanden een onderhoudsbeurt aan en niet ieder jaar?
Een warmtepomp heeft minder fysiek onderhoud nodig dan een cv-ketel. Daarnaast kunnen wij de prestaties van de warmtepomp of afstand monitoren waardoor het niet nodig is om vaker dan 1 keer per 24 maanden langs te komen voor onderhoud.
Op deze manier blijven de kosten van het servicecontract ook lager.